Scroll to top

elsom 

Als je in de Brabantse Kempen opgegroeid bent, ken je ongetwijfeld El Sombrero in Reusel. Na vele jaren als succesvolle discotheek met hoogstaande club concepten, was het tijd voor iets nieuws. Door goed naar de bezoekers uit het dorp en de omgeving te luisteren, was de keuze voor het nieuwe concept snel gemaakt.
De naam? Daar bestand ook weinig twijfel over, in de volksmond waren ze al jaren ‘de Elsom’.

DIENSTEN

Merkstrategie
Merkidentiteit
Website
Copy

MORE THAN JUST A BAR

Met de opkomst van de arcadebars en jeu de boules-banen, is er een nieuwe beweging binnen de horeca ontstaan; experience horeca. Een toegankelijke plek waar je altijd naartoe kunt, zelfs meerdere keren per week. Niet alleen om te borrelen, ook om elkaar uit te dagen en herinneringen te maken.

CONTRAST IS KING

Elsom is meer dan een bar. Je kunt er meerdere keren per week binnenlopen. Niet alleen om te borrelen, maar ook voor spetterende live acts of een potje darts.
We zochten bewust naar contrast omdat we geloven dat tegenpolen elkaar aantrekken. Bij Elsom is geen dag hetzelfde, dat zie je uiteraard terug in de merkidentiteit.

HET NIEUWE CLUBGEVOEL

‘De nieuwe Elsom’ is een plek waar de deur altijd voor je open staat. Waar je herinneringen kunt maken, maar ze ook kunt delen. Nooit alleen maar altijd samen, met elkaar. Het wij-gevoel overheerst. Niet alleen binnen de muren, maar ook ver daarbuiten.

Join the Club! 

Merkidentiteit Merkstrategie Website

ELSOM