Scroll to top

RIBSFACTORY

Fast casual dining heeft de laatste jaren zijn plek veroverd in horecaland. Sinds 2012 vult Ribsfactory als één van de eerste Nederlandse restaurants het gat op tussen fastfood en de traditionele restaurants. De merkidentiteit ging dus al een hele tijd mee, hoogste tijd om deze eens op de schop te nemen.

DIENSTEN

Merkstrategie
Merkidentiteit
Website
Copy

Fotografie: Oak Food

ROCKIN’ RIBS & SMOKIN’ BURGERS

Ondanks dat de spareribs het paradepaardje zijn, moet je de huisgemaakte burgers ook zeker eens geproefd hebben. Opvallende, maar smaakvolle variaties zorgen ervoor dat het menu vol verrassingen zit! Daarmee slaat Ribsfactory een nieuw pad in en laten ze het traditionele ribs-tijdperk achter zich.

EXPECT THE UNEXPECTED

Het komt steeds vaker voor; even snel een hapje buiten de deur eten. Gasten zijn op zoek naar variatie en beleving. Daarom vormen verrassen & vernieuwen de handvatten van ons concept. Het zit hem bij Ribsfactory in de kleine dingen, op onverwachte momenten!

OPVALLENDE VERSCHIJNING

We hebben het vertrouwde oranje en grijs ingeruild voor een nieuw fris kleurenpalet. Een combinatie die je niet snel verwacht bij een ribs- & burgerketen. Net zoals het lettertype, teksten worden over elkaar geschreven. We hebben een eigen stijl gecreëerd die zich gemakkelijk laat doorvertalen in alle dagelijkse communicatie.

Merkidentiteit Merkstrategie Website

RIBSFACTORY