Scroll to top

ONE OF THE GUYS

De één omschrijft ze als ‘energiek’, de ander als ‘dynamisch’, of ‘ambitieus’.. (okay nu stoppen we anders wordt het te klef) Maar één ding is zeker; One of the Guys is de drijvende kracht achter veel succesvolle events. Deze enthousiastelingen uit Schijndel houden niet van stilstaan, een geanimeerde merkidentiteit vonden we dan ook het beste bij ze passen.  

DIENSTEN

Merkidentiteit
Website

Fotografie: Wesley Maas

ARTWORK BY B&DV

Van Hardlab tot Paperclip d’n ûrste, en van Elsom Open Air tot Tino Martin meets Limburg. Voor veel concepten van One of the Guys ontwikkelden we een festivalbeeld en vertaalden dit later in verschillende communicatiemiddelen zodat de promotie op touw gezet kon worden.  

KNALLENDE KLEUREN

Wie ze kent weet het, deze Guys maak je niet blij met grauwe donkere kleuren. We ontwikkelden een fris en knallend kleurenpalet. Niet alleen met blauw voor de guys, ook met roze voor de girls.  

HEB JIJ ZE AL GESPOT?

De tijd van de XXL werkshirts op festivals laten wij het liefst ver achter ons. Voor One of the Guys hebben we een serie hippe crew shirts ontworpen. Het blijft tenslotte een festival en je wil er toch een beetje cool bijlopen natuurlijk.  

Merkidentiteit Website

ONE OF THE GUYS