Scroll to top

JANSEN & JANSEN REBRANDING

Jansen & Jansen is al jaren een begrip in de Meierij. Achter een mooie oude gevel aan de markt in Schijndel ligt ‘de huiskamer van Schijndel’. Jong en oud lopen hier op alle momenten van de dag de deur plat, van een vroeg ontbijt tot een late borrel of uit (de hand) gelopen diner. De gezellige en huiselijke hoekjes geven het interieur een authentiek karakter. Aan ons de vraag om deze authenticiteit ook in een nieuwe huisstijl te verwerken.

DIENSTEN

Merkidentiteit

Fotografie: Twycer


We zijn dus op zoek gegaan naar een stijl die meer ambacht en authenticiteit ademt. De chesterfield fauteuil staat als beeldmerk symbool voor het ultieme thuisgevoel. De bekende knopen en stiksels hebben we later ook doorontwikkeld tot patroon en subtiel in de achtergrond verwerkt.

De koks hebben een uitgebreide kaart samengesteld, daarom hebben we de verschillende categorieën uitgelicht met zelfgemaakte iconen. De menu’s hebben we extra geaccentueerd met speciale kaders en met custom fonts. In overleg met de klant hebben we besloten om de A3 placemats te vervangen door 3 losse kaarten; lunch, diner & borrel. Zo helpen we gasten met het kiezen tussen alle heerlijke gerechten en dranken. Het resultaat? Gemiddeld een hogere besteding per gast!

Merkidentiteit Merkstrategie

JANSEN & JANSEN