Scroll to top

DE FRIETBAR

De gouden raamsigning op de authentieke gevel lonkt naar de voorbijgangers aan de Keizersgracht. Bij de Frietbar geniet je van heerlijke loaded fries in een ongedwongen sfeer die net even anders is dan een doorsnee snackbar. 

Een authentiek pand, een authentiek product, het kon niet anders of de merkidentiteit is… juist, authentiek! In verband met de relatief lange merknaam, hebben we gekozen voor een sans-serif font. De diepte zorgt voor dynamiek in het logo, maar is ook een knipoog naar het ouderlijke. 

In het keuzeproces voor de kleur hebben we zonder twijfel voor een gouden randje gekozen. Met name bij de raamfolie springt het goud van de gevel. 

Bij de menukaart hebben we de focus gelegd op een overzichtelijke indeling. Het concept zit tussen fastfood en fast-casual in, het keuzeproces moet je natuurlijk nooit te lastig maken als je gasten snel even binnen wippen!

SERVICE

– Logo
– Website
– Menukaarten
– Signing

Branding Website

DE FRIETBAR