Scroll to top

carpaccio club

Je hoeft niet lang te zoeken. Midden op de Grote Markt in Breda springt de prachtige monumentale gevel van Carpaccio Club al snel in het oog. Deze A-locatie met groot terras vraagt om een concept waar geborreld kan worden. Mooie wijnen, sprankelende bubbels en verrassende cocktails vullen daarom een groot deel van de kaart.

Het concept gaat verder dan de uitgebreide drankkaart. 7 dagen per week kun je hier terecht voor de lekkerste carpaccio’s. Je denkt natuurlijk meteen aan die heerlijke klassieker. Geen paniek, die serveren ze ook. Maar carpaccio betekent niet meer dan dunne plakjes in een gerecht toepassen. Naast vlees, kan dit dus ook met vis, vega en fruit.

Wij kregen de mooie uitdaging om dit concept in een merkidentiteit te verpakken. Nadat de strategie op papier stond, zijn we tijdens een brainstorm begonnen met het onderverdelen van de carpaccio-soorten. Voor vlees, vis, groente en fruit ontwikkelden we een eigen icoon met een bijpassende structuur. De structuur hebben we vervolgens verwerkt in het beeldmerk, en later ook doorgevoerd in andere communicatie-uitingen.

Het eindresultaat, een speelse identiteit die zich onderscheidt met typografische elementen, lijnillustraties en patronen.

SERVICE

– Logo
– Huisstijl
– Branding
– Storytelling
– Signing

Fotografie: OAK Food

Branding Storytelling

CARPACCIO CLUB